kursus kahwin oohHh Kursus Kahwin betulke nak naik harga lagi??

kursus kahwin oohHh Kursus Kahwin betulke nak naik harga lagi??

















Entahlah..Isu naik harga hangat diperkatakan oleh bakal-bakal pengantin hingga ramai yang takut untuk membayar lebih atau menyesal kerana tidak mengikuti kursus kahwin semasa harganya RM80.00 seorang. Ada yang kata Naik sehingga RM120.00 ada yang kata Naik RM150.00 dan tempoh kursus bertambah… bermacam lagi, bila ditanya mana mereka dapat tahu, kebanyakan cakap melalui kawan-kawan ataupun internet…Isyshh-ishhy

Isu Naik Harga menyebabkan hampir kesemua pusat kursus kahwin Sesak!

Bukan Senang untuk menaikan harga kursus ini, lagi-lagi dengan keadaan ekonomi sekarang, dah lah semua barang naik..nie nak kursus kahwin pun naik..kenapa nak menyusahkan perkara yang Baik…mendirikan Tiang Masjid…satu yang dituntut.. dan mengelakkan daripada berlakunya maksiat dan zina….

TETAPI ramai juga peserta kursus tidak berani untuk tunggu kerana bagi mereka kursus kahwin amat berguna dan ilmu yang dicurahkan amat bernilai dalam kehidupan harian…kenapa hendak tunggu harga naik baru nak berkursus sedangkan Sijil Sah laku seumur Hidup dan SAH di semua negeri di MALAYSIA!! dan ramai juga yang tak nak ambil risiko sekiranya BETUL harga kursus naik, memang menyesal tak sudah…SO tak rugi kursus sekarang, jangan tunggu lama, sebab lambat atau awal anda tetap perlu ambil kursus kahwin juga…TAPI YANG PASTI SEHINGGA KINI KURSUS KAHWIN TETAP RM80.00 harap2 dapat kekal lah yea..kalau naik nak buat cam na..terima je lah..




Untuk Booking Kursus Kahwin di PUTRAJAYA, PERSINT 9

SMS : (PUTRA, NAMA Penuh / Nama Pasangan Tarikh Nak Kursus)

Contoh : (PUTRA, Aiman Syah Abdul Majid / Syakila Abd Wahid 3-4/1/09)


HANTAR KE : 012-634 6533 / 012-294 3040

Atau Hubungi

HOTLINE : 03-4253 3864 / 03-4260 4329

No comments:

Post a Comment